Reklamacje i zwroty

ZWROTY

1. Ile mam czasu na zwrot towaru zakupionego na stronie slowglow.pl?

Poinformuj nas mailowo o chęci zwrotu w ciągu 2 tygodni od momentu otrzymania zamówienia (adres: hello@slowglow.pl). Zwracany produkt powinien dotrzeć do nas maksymalnie w ciągu kolejnych 2 tygodni. Zwroty dostarczone po tym terminie nie zostaną zrealizowane.


2. Jakie dokumenty powinnam / powinienem uzupełnić w celu realizacji zwrotu?

Wystarczy, że dołączysz do paczki zwrotnej karteczkę z Twoim imieniem, nazwiskiem oraz numerem zamówienia :) 


3. Czy muszę podawać przyczynę zwrotu?

Nie, ale jeżeli zechcesz, będzie to dla nas wyjątkowo cenna informacja, którą z pewnością weźmiemy pod uwagę w przyszłych projektach.

4. Na jaki adres odesłać zwrot? Po czyjej stronie leży koszt wysyłki?

Paczkę ze zwracanym produktem należy odesłać na adres:

Slowglow,
InPost Fulfillment,
Ul. Świerkowa 1 AB
05-850 Bronisze
Warszawa

Koszt wysyłki leży po stronie Klientki/Klienta.


5. Czy wszystkie produkty podlegają zwrotom?

Bez problemu możesz zwrócić wszystkie produkty, które posiadają oryginalne opakowanie, nie zostały z nich zdjęte folie zabezpieczające produkt i nie były używane.

Produkty noszące wyżej wymienione znamiona nie podlegają zwrotom oraz będą odsyłane do Klienta/Klientki na Jej/Jego koszt, bądź utylizowane.

6. Ile czasu zajmie rozpatrzenie zwrotu oraz przelew środków?

Powyższe czynności zajmą nam do 7 dni roboczych. Proces ten może się wydłużyć w przypadku niedostarczenia nam formularza zwrotu.

WYMIANY

Produkty zakupione w sklepie slowglow.pl nie podlegają wymianie.