Reklamacje i zwroty
1. Ile mam czasu na zwrot towaru zakupionego na stronie slowglow.pl?
Poinformuj nas mailowo o chęci zwrotu w ciągu 2 tygodni od momentu otrzymania zamówienia (adres: hello@slowglow.pl). Zwracany produkt powinien dotrzeć do nas maksymalnie w ciągu kolejnych 2 tygodni. Zwroty dostarczone po tym terminie nie zostaną zrealizowane.
2. Jakie dokumenty powinnam / powinienem uzupełnić w celu realizacji zwrotu?
Wystarczy, że dołączysz do paczki zwrotnej karteczkę z Twoim imieniem, nazwiskiem oraz numerem zamówienia :)
3. Czy muszę podawać przyczynę zwrotu?
Nie, ale jeżeli zechcesz, będzie to dla nas wyjątkowo cenna informacja, którą z pewnością weźmiemy pod uwagę w przyszłych projektach.
4. Na jaki adres odesłać zwrot? Po czyjej stronie leży koszt wysyłki?
Paczkę ze zwracanym produktem należy odesłać na adres:
Slowglow,
InPost Fulfillment,
Ul. Świerkowa 1 AB
05-850 Bronisze
Warszawa
Koszt wysyłki leży po stronie Klientki/Klienta.
5. Czy wszystkie produkty podlegają zwrotom?
Bez problemu możesz zwrócić wszystkie produkty, które posiadają oryginalne opakowanie, nie zostały z nich zdjęte folie zabezpieczające produkt i nie były używane.
Produkty noszące wyżej wymienione znamiona nie podlegają zwrotom oraz będą odsyłane do Klienta/Klientki na Jej/Jego koszt, bądź utylizowane.
6. Ile czasu zajmie rozpatrzenie zwrotu oraz przelew środków?
Powyższe czynności zajmą nam do 7 dni roboczych. Proces ten może się wydłużyć w przypadku niedostarczenia nam formularza zwrotu.
WYMIANY
Produkty zakupione w sklepie slowglow.pl nie podlegają wymianie.