Paragraf 1. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin programu lojalnościowego (zwany dalej “Regulaminem”) określa zasady korzystania przez Uczestników z Programu Lojalnościowego Glow Up
  2. Następujące pojęcia mają w niniejszym Regulaminie poniższe znaczenie:
    1. Organizator – Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.slowglow.pl prowadzony jest przez SLOWGLOW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie (adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Aleksandra Gieysztora 2/41, 02-999 Warszawa); wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000850650; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w wysokości: 23 600 zł; NIP: 9512504122; REGON: 386489832, adres poczty elektronicznej: sklep@slowglow.pl oraz numer telefonu kontaktowego: +48 512 545 545.
    2. Program Lojalnościowy, Program – akcja promocyjna pod nazwą „Program Lojalnościowy GLOW UP” organizowana przez Organizatora. Program nie stanowi gry losowej lub zakładu wzajemnego w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
    3. Regulamin – niniejszy regulamin Programu Lojalnościowego.
    4. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem www.slowglow.pl, na zasadach określonych w regulaminie Sklepu.
    5. Gość – osoba składająca zamówienie w sklepie slowglow.pl lub korzystająca z innych usług sklepu, bez uprzedniego założenia konta w sklepie.

Paragraf 2. Uczestnicy Programu Lojalnościowego

  1. Uczestnikiem Programu Lojalnościowego jest osoba, która spełniła wszystkie następujące warunki:
    1. założyła w Sklepie konto klienta zgodnie z regulaminem Sklepu
    2. zapoznała się z niniejszym Regulaminem Programu Lojalnościowego
    3. ukończyła 18 lat
  2. W dniu startu Programu wszystkie osoby, posiadające konto w Sklepie, uzyskują dostęp do Programu Lojalnościowego.
  3. Od dnia startu programu wszystkie osoby, zakładając konto w Sklepie, automatycznie zostają Uczestnikami niniejszego Programu Lojalnościowego.
  4. Wykorzystywanie nagród i benefitów płynących z Programu Lojalnościowego jest dobrowolne dla Uczestników Programu. Z tytułu uczestnictwa w Programie Organizator nie pobiera od Uczestników żadnych opłat.

Paragraf 3. Zbieranie punktów w Programie Lojalnościowym

  1. W Programie Lojalnościowym Uczestnicy zdobywają punkty, które mogą wymieniać na nagrody. Liczbę swoich dostępnych punktów oraz sumę wszystkich punktów zgromadzonych w Programie Uczestnik może sprawdzić na swoim Koncie Klienta.
  2. Punkty przyznawane są za:
    1. Zakupy w Sklepie, gdy Uczestnik jest zalogowany na swoim Koncie Klienta – każdorazowo, dodając produkt do koszyka, Uczestnik widzi na karcie produktu, ile punktów w Programie dostanie za jego zakup. Punkty są naliczane po zaksięgowaniu płatności za zakupy i są przydzielane do Konta Klienta, który był zalogowany w czasie zakupów. Kupując w Sklepie jako Gość, nie ma możliwości otrzymania punktów.
    2. Wystawienie opinii o zakupionym produkcie na stronie Sklepu  – za każdą wystawioną opinię o zakupionym na stronie Sklepu produkcie zalogowany w Sklepie Uczestnik otrzymuje 50 punktów po jej zaakceptowaniu przez Administratora.
    3. Polecenia zakupów w Sklepie – w Koncie Klienta znajduje się link polecający, który Uczestnik może udostępnić innym osobom. Gdy ktoś po kliknięciu w link założy konto w Sklepie i zrobi zakupy, będąc zalogowanym w Sklepie, kupujący i polecający otrzymają po 100 dodatkowych punktów w Programie. Punkty zostaną doliczone po zaksięgowaniu wpłaty za zamówienie złożone przez Kupującego.
    4. Za obserwowanie w mediach społecznościowych – za obserwowanie konta na Instagramie (https://www.instagram.com/slowglow.pl/) oraz konta na Facebboku (https://www.facebook.com/slowglowpl/ ) i naciśnięcie przycisków “Follow” odpowiadających tym platformom na koncie klienta Uczestnik Programu otrzyma 50 punktów dla każdej platformy.
  3. Punkty można wymieniać na nagrody przez rok od ich nabycia.
    1. Po roku od uzyskania punktów niewykorzystane punkty automatycznie wygaszają i nie ma możliwości wymienienia ich na nagrody.
    2. Nagrody, na które wymieniono punkty, zmniejszają liczbę posiadanych przez Użytkownika punktów, zużywając w pierwszej kolejności najstarsze punkty.
    3. Do przechodzenia między kolejnymi levelami programu Glow Up sumowane są wszystkie punkty w Programie, również te, które są starsze niż rok.
  4. Punkty nie są przyznawane za:
    1. Zakupy u Organizatora bez wykorzystania Sklepu (np. zakupy w formie telefonicznej, mailowej)
    2. Zakupy w Butiku Slowglow w Krakowie (sklep stacjonarny jest wyłączony z Programu)
    3. Zakupy w Sklepie bez zalogowania na Konto Klienta
    4. Opinie wystawiane bez zalogowania na Konto Klienta
    5. Opinie wystawione za produkty, które były zakupione, przed datą startu Programu (tj. 10.07.2024)
  5. W przypadku zwrotu zakupionych produktów, odstąpienia od umowy sprzedaży lub anulowania zamówienia przez Uczestnika lub Organizatora uzyskane punkty dla takich zamówień zostaną usunięte z Konta Uczestnika Programu.
  6. W przypadku ustalenia przez Organizatora, że punkty przyznane zostały nienależnie, Organizator ma prawo anulować Uczestnikowi naliczone wcześniej punkty.
  7. Organizator ma prawo do przeprowadzania akcji specjalnych dla Uczestników Programu, które umożliwią uzyskanie dodatkowych punktów, w formie aktywności niewymienionych w tym paragrafie. 

Paragraf 4. Wymiana punktów na nagrody

  1. W Programie Uczestnik może wymieniać zdobyte punkty na nagrody. 
    1. Lista dostępnych dla Uczestnika nagród jest widoczna na Koncie Klienta w zakładce “Nagrody”
    2. Po wymianie punktów na nagrodę suma dostępnych dla Uczestnika punktów jest pomniejszana o koszt (w punktach) nagrody, który każdorazowo jest wskazany w opisie nagrody na Koncie Klienta
    3. Po wymianie punktów na nagrodę generowany jest kupon, który Uczestnik może zobaczyć w zakładce “Kupony” na swoim Koncie Klienta. Kupon ten jest kodem, umożliwiającym realizację nagrody w Sklepie. 
    4. Kupony muszą zostać dodane przez Uczestnika do koszyka w Sklepie przed realizacją zamówienia przez kliknięcie przycisku “Zastosuj kupon” w Panelu Klienta lub wpisanie przypisanego do kuponu kodu w koszyku w pole “Wpisz kod rabatowy” i kliknięciu przycisku “Aktywuj”.
  2. Nagrody w programie:
    1. Kupon zniżkowy na zakupy w Sklepie – Uczestnik może wymienić na kupon zniżkowy dowolną liczbę punktów większą lub równą 100, a wygenerowany kupon będzie odpowiadał liczbie wymienionych punktów zgodnie z przelicznikiem 100 punktów = 3 zł (Przykład: Uczestnik  wymieniając 500 punktów otrzyma kupon zniżkowy o wartości 15 zł). Kupon zniżkowy po dodaniu do koszyka w Sklepie obniży kwotę do zapłaty o zaznaczoną na kuponie kwotę. Uczestnik może wygenerować dowolną liczbę kuponów zniżkowych zgodnie z liczbą posiadanych punktów i zasadami opisanymi wyżej. Można dodać do koszyka kilka kuponów zniżkowych. 
    2. Kupon “darmowa dostawa” – Uczestnik może obniżyć próg darmowej dostawy do 0 zł, wymieniając 500 punktów na kupon “darmowa dostawa”. Kupon po dodaniu do koszyka umożliwi wybranie za darmo dowolnej formy dostawy dla realizowanego zamówienia. Kupon jest odnawialny po wykorzystaniu, co oznacza, że po użyciu można go ponownie zdobyć.
    3. Kupon “darmowa dostawa od xx” – Uczestnik może obniżyć próg darmowej dostawy do określonej kwoty, wymieniają 1 punkt na kupon “darmowa dostawa od xx”, gdzie w miejscu xx znajduje się kwota zakupów, od której będzie obowiązywać darmowa dostawa po zastosowaniu kuponu. Progi darmowej dostawy są różne w zależności od uzyskanego przez Uczestnika poziomu Glow Up i opisane w paragrafie 5. Kupon po dodaniu do koszyka umożliwi wybranie za darmo dowolnej formy dostawy dla realizowanego zamówienia powyżej określonej kwoty. Kupon jest odnawialny po wykorzystaniu, co oznacza, że po użyciu można go ponownie zdobyć.
    4. Darmowy produkt – Uczestnik może wymienić punkty na darmowe produkty zgodnie z katalogiem produktów dostępnym w Panelu Klienta. W katalogu znajdują się produkty, które można nabyć za 300, 500 i 1000 punktów. Po wymianie punktów na produkt w zakładce “Kupony” pojawi się kupon, który po dodaniu do koszyka dodaj do niego wybrany produkt i obniży jego cenę do 0 zł. Kupon nie pokrywa kosztów dostawy produktu. 
  3. Nagrody są przypisane do Uczestników i nie można ich przekazać innym Klientom Sklepu. 
  4. Nagrody i punkty w Programie nie mogą zostać wypłacone w formie pieniężnej Uczestnikowi ani przekazane innym Klientom Sklepu.
  5. Sponsorem nagród jest Organizator.
  6. Organizator ma prawo do przeprowadzania akcji specjalnych dla Uczestników Programu, które umożliwią uzyskanie dodatkowych nagród, w postaci innej niż wymienione w tym paragrafie. 

Paragraf 5. Poziomy Glow Up  

  1. Uczestnicy, gromadząc punkty w Programie,  mogą przechodzić między poziomami Glow Up.
    1. Przejście na wyższy poziom Glow Up daje dostęp do nowych nagród i benefitów. 
    2. Im więcej punktów uzbierał Uczestnik, tym wyższy poziom Glow Up mu przysługuje.
    3. Na potrzeby określania poziomu Glow Up Uczestnika sumują się wszystkie zgromadzone przez Uczestnika punkty w Programie także te wymienione na nagrody i te, które straciły ważność i nie można ich już wymienić na nagrody. 
    4. W Programie są trzy poziomy Glow Up: poziom glow, poziom superglow i poziom ultraglow.
  2. Poziom glow:
    1. Uczestnik osiąga ten poziom po przystąpieniu do programu (paragraf 2) i jest na tym poziomie do czasu zgromadzenia 1999 punktów.
    2. Za zakupy Uczestnik otrzymuje podstawową liczbę punktów (liczba punktów zgodna z poziomem Uczestnika za każdy produkt wyświetla się na Karcie Produktu).
    3. Uczestnik może obniżyć próg darmowej dostawy do 250 zł w ramach nagrody opisanej w paragrafie 4.2.3. 
    4. Uczestnik otrzymuje z okazji urodzin dodatkowy benefit w postaci jednorazowego kuponu z rabatem -5%. Rabat obowiązuje na dowolne zakupy w Sklepie i jest ważny przez 30 dni od dnia, w którym został przyznany. Rabat jest przyznawany na podstawie podawanej przez Uczestnika daty urodzin w Panelu Klienta.
    5. Uczestnik otrzymuje benefit w postaci wcześniejszego dostępu do wybranych przez Organizatora promocji w Sklepie. 
  3. Poziom superglow:
    1. Uczestnik osiąga ten poziom po zgromadzeniu więcej niż 2000 punktów i jest na tym poziomie do czasu zgromadzenia 5999 punktów.
    2. Za zakupy Uczestnik otrzymuje dwa razy więcej punktów niż na poziomie glow (liczba punktów zgodna z poziomem Uczestnika za każdy produkt wyświetla się na Karcie Produktu). Przykład: jeżeli za dany produkt Uczestnikowi przysługiwało 20 punktów na poziomie glow, to na poziomie superglow będzie mu przysługiwało za ten produkt 40 punktów. 
    3. Uczestnik może obniżyć próg darmowej dostawy do 200 zł w ramach nagrody opisanej w paragrafie 4.2.3. 
    4. Uczestnik otrzymuje z okazji urodzin dodatkowy benefit w postaci jednorazowego kuponu z rabatem -5%. Rabat obowiązuje na dowolne zakupy w Sklepie i jest ważny przez 30 dni od dnia, w którym został przyznany. Rabat jest przyznawany na podstawie podawanej przez Uczestnika daty urodzin w Panelu Klienta.
    5. Uczestnik otrzymuje benefit w postaci wcześniejszego dostępu do wybranych przez Organizatora promocji w Sklepie. 
    6. Uczestnik otrzymuje benefit z okazji wejścia na poziom superglow. w postaci jednorazowego kuponu z rabatem -5%. Rabat obowiązuje na dowolne zakupy w Sklepie i jest ważny przez 30 dni od dnia, w którym został przyznany. 
  4. Poziom ultraglow:
    1. Uczestnik osiąga ten poziom po zgromadzeniu więcej niż 6000 punktów.
    2. Za zakupy Uczestnik otrzymuje trzy razy więcej punktów niż na poziomie glow (liczba punktów zgodna z poziomem Uczestnika za każdy produkt wyświetla się na Karcie Produktu). Przykład: jeżeli za dany produkt Uczestnikowi przysługiwało 20 punktów na poziomie glow, to na poziomie ultraglow będzie mu przysługiwało za ten produkt 60 punktów. 
    3. Uczestnik może obniżyć próg darmowej dostawy do 100 zł w ramach nagrody opisanej w paragrafie 4.2.3. 
    4. Uczestnik otrzymuje z okazji urodzin dodatkowy benefit w postaci jednorazowego kuponu z rabatem -5%. Rabat obowiązuje na dowolne zakupy w Sklepie i jest ważny przez 30 dni od dnia, w którym został przyznany. Rabat jest przyznawany na podstawie podawanej przez Uczestnika daty urodzin w Panelu Klienta.
    5. Uczestnik otrzymuje benefit w postaci wcześniejszego dostępu do wybranych przez Organizatora promocji w Sklepie. 
    6. Uczestnik otrzymuje benefit z okazji wejścia na poziom ultraglow. w postaci jednorazowego kuponu z rabatem -5%. Rabat obowiązuje na dowolne zakupy w Sklepie i jest ważny przez 30 dni od dnia, w którym został przyznany. 

Paragraf 6. Czas trwania Programu Lojalnościowego

  1. Program Lojalnościowy zostaje wprowadzony na czas nieokreślony, począwszy od dnia 10 lipca 2024 r.
  2. Organizator może podjąć decyzję o zakończeniu Programu Lojalnościowego w każdym czasie, z zastrzeżeniem że:
    1. Organizator poinformuje Uczestników o zamiarze zakończenia Programu Lojalnościowego ze stosownym wyprzedzeniem, co najmniej na 3 miesiące wcześniej, tak aby umożliwić wykorzystanie punktów.
    2. Organizator umożliwi Uczestnikom wymianę uzyskanych punktów na nagrody i skorzystanie z przysługujących benefitów zgodnie z zasadami Programu. 
    3. W przypadku zakończenia Programu przez Organizatora niewykorzystane punkty tracą moc i nie mogą być w żaden sposób wykorzystane (w tym zwłaszcza w celu zapłaty w Sklepie).
  3. Uczestnik nie musi wykorzystywać punktów zebranych w ramach Programu. 
  4. W przypadku rezygnacji z udziału w Programie – Uczestnik traci wszelkie nabyte wcześniej punkty.

Paragraf 7. Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych zebranych podczas Programu Lojalnościowego jest Organizator. Dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami (w tym: rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [RODO] oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2018 r., poz. 1000).
  2. Organizator przetwarza dane osobowe Uczestników w celach i przez okres niezbędny do przeprowadzenia i rozliczenia Programu Lojalnościowego.
  3. Podstawą przetwarzania danych Uczestnika jest:
    1. przeprowadzenie Programu Lojalnościowego zgodnie z zaakceptowanym przez Uczestnika Regulaminem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    2. prawnie uzasadniony interes Organizatora, polegający w szczególności na dochodzeniu roszczeń względem Uczestników lub obronę przed zgłaszanymi roszczeniami oraz prowadzenie korespondencji itd. (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  4. Organizator nie dokonuje profilowania danych osobowych Uczestników, ani też nie przekazuje danych do państw trzecich (poza Europejski Obszar Gospodarczy).
  5. Dane osobowe Uczestnika mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim wyłącznie w przypadku, gdy Organizator będzie do tego uprawniony lub zobowiązany na podstawie przepisów prawa. Odbiorcami danych mogą być: podmioty obsługujące Sklep, podmioty odpowiadające za przeprowadzenie Programu Lojalnościowego, dostawcy usług marketingowych, firmy księgowe, firmy obsługujące płatności, dostawcy rozwiązań informatycznych, firmy utylizujące dokumenty, uprawnione organy państwowe.
  6. Uczestnik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
  7. Uczestnik ma również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – zwłaszcza w przypadku gdy brak podstawy do przetwarzania danych lub gdy dane przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego.
  8. W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się z naruszeniem prawa, Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 

Paragraf 8. Reklamacje

  1. W przypadku niezadowolenia ze sposobu przebiegu Programu Lojalnościowego, Uczestnicy mają możliwość złożenia reklamacji pocztą elektroniczną, na adres: sklep@slowglow.pl
  2. Uczestnik zostanie poinformowany o sposobie załatwienia reklamacji na adres poczty elektronicznej, z którego została ona wysłana, w terminie 14 dni od jej otrzymania przez Organizatora.
  3. Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne i nie wyłącza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.

Paragraf 9. Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdym czasie. W takim przypadku Uczestnicy zostaną poinformowani o zmianach za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres wskazany przy rejestracji – na co najmniej 14-dni przed wejściem zmian w życie.
  2. Zmiana Regulaminu nie może naruszać praw nabytych przez Uczestników.
  3. W odniesieniu do Uczestników nie będących konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego do rozstrzygania wszelkich sporów wynikłych ze stosowania Regulaminu właściwy jest sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Organizatora.
  4. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Uczestników będących konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
  5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Programu Lojalnościowego, zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Sklepu i polityki prywatności Organizatora.